

Grabowski kezdi a játékot. Célja, hogy eljusson a fent említett hat háztömb bármelyikébe, hiszen ezek rejtik a Macskafogó terveit. A négy patkány, és vezérük, Fritz Teufel ezt igyekszik megakadályozni, közrefogni Grabowskit úgy, hogy lehetetlenné tegyék számára a továbblépést.
Lépni az utak által összekötött szomszédos helyszínek körrel jelöl pontjaira lehet. Szomszédosnak számít bármelyik helyszínpár, amelyet út (országút, viziút, légi út) köt össze, függetlenül azok távolságától.Grabowski is, üldözői is minden irányban mozoghatnak. Egyetlen megkötés van, Grabowski nem léphet vissza az Intermouse központba. A macskacsapat tagjai ezt a pontot is igénybe vehetik.
Grabowski és az ellenfél felváltva lépnek. Grabowski lépése után a macskacsapat egy tagja következhet, ahogy a játékszituáció megkívánja. Több játékos esetén itt van nagy jelentősége a csapatmunkának. A macskacsapat valamely tagjának lépése után újra Grabowski lép. A játékban a figurák nem üthetik ki és nem ugorhatják át egymást.
Ha Grabowskinak sikerül leráznia üldözőit, és eljut a tervet rejtő Nishiazabu 1314 hat háztömbjének egyikébe, akkor részgyőzelmet aratott, és húzhat egyet az előzőleg összekevert, vörös hátoldalú Macskafogó bulldog-puzzle-ból. Ha viszont az üldözők közrefogják Grabowskit, azaz megakadályozzák, hogy lépjen, úgy ők arattak részgyőzelmet, és húzhatnak egyet a kék hátoldalú, Giovanni Gatto macskaelnököt ábrázoló puzzle-ből.
A következő részjátékban Grabowski újra útnak indul az Intermouse központjából, a macskacsapat tagjai pedig a Nishiazabu 1314 háztömbjeiről.
A végső győzelmet az szerzi meg, aki előbb tudja összerakni a sajátját, azaz 12 részgyőzelmet aratott.
Csatolmány | Méret |
---|---|
macskafogo-tarsasjatek-szabaly.pdf | 124.27 kB |