A doboz belsejéből 36 darab erdőkártya, 4 darab startlapkártya, 4 darab gyerek figura, és 4 darab műanyag talp kerül elő. Nosza, illesszük a tartóba a csemetéket ábrázoló rajzokat, és állítsuk csatarendbe a lefordított erdőkártyákat. Ezt oly módon tegyük, hogy hat sort és hat oszlopot alakítunk ki. Érdemes minden kocka között kis rést hagyni, hogy meg tudjuk fordítani a kártyákat.
Ez után választunk egy színt a négy startlapka kínálta lehetőség közül (színes nyíl jelzi kiindulási pontunkat, és választott árnyalatunkat). A kiindulási pontok az erdő szélére kerülnek, ezekre helyezzük a figurákat.
A legfiatalabb játékos máris felfordíthatja az első sor egyik erdőkártyáját, ezt követően pedig tetszőleges helyen kukkanthat a választott kártya alá.
Attól függően, hogy milyen lapot talált, a következő lehetőségek állnak fenn:
A legideálisabb, ha két, megegyező szimbólummal ellátott lapot fordít fel a versenyző. Ebben az esetben, az elsőként megfordított kártyára helyezheti saját bábuját, tehát egy sorral előrébb kerülhet, a második lapot pedig visszafordítja. Minden sikeres lépést követően, újabb lehetőséget kap a játékos, hogy még egy lépéssel közelebb kerüljön a célhoz.
Kevésbé szerencsés esetben a második kártyán látható kép nem egyezik az elsővel. Ekkor a figura a helyén marad, és mind két lapot lefordítjuk.
Elérkeztünk a harmadik, egyben legkevésbé kívánatos variációhoz. Amennyiben bármelyik lapon Muckinost talál a versenyző, egy lépéssel hátrébb kell állnia, miközben visszafordítja a választott lapot.
Azon erdőlapkát, melyen nem áll játékos, mindig vissza kell fordítani, tehát csak azok a lapok lehetnek színükkel felfelé, melyen játékos áll.
A partit az a szerencsés lurkó nyeri, aki elsőként vág keresztül az erdőn, és sikeresen megérkezik (saját startlapkájához képest) a szemben lévő oldalra.
Az ötletes játék amellett, hogy remek memóriafejlesztő, kiváló családi társasjáték, sok izgalommal és versengéssel.