

Két játékos játssza egymás ellen. Az veszít, akinek minden korongja elfogy, vagy nem tud már lépni. A különböző malomvariációkban az egyszínű korongok száma egyenlő a mezőpontok harmadával. Ha ez nem egész szám, akkor többnyire "felfelé" , ritkábban "lefelé" kell kerekíteni.
A partik három lépcsősek:
1. először felváltva, egyenként rakják le a táblára korongjaikat a versenyzők, majd
2. váltott tologatások útján próbálnak hármas malmot (három korong egymás mellett egy olyan egyenesen, amely fel van festve) kialakítani. A saját korongjaikból egy tetszőlegesen kiválasztottat a szomszédos szabad mezőre áttolhatnak. Ha valamelyik játékosnak (akár a lerakások, akár a tologatások során) sikerül malmot alkotnia, akkor levehet egyet ellenfele korongjaiból, kivéve az éppen malmot alkotó, ütés elleni védelmet élvező korongokat.
3. A harmadik játékszakaszban, amikor már valamelyik játékosnak csupán három korongja marad, még egy esélyt kap a kiegyenlítésre azáltal, hogy tetszése szerint (ugrásokkal is) mozoghat a táblán.
Eldöntetlen a parti, ha a 3. játékszakaszban egymást követő 10 lépéspáron át változatlan a táblán lévő bábuk száma.
Párbajt eldöntő szabály: Az 1:1 eredményű párbaj esetén a a nagyobb bábufölénnyel nyerő, ha pedig ez is egyenlő (pl. mindkét játékos 5:2 arányban nyerte a világossal vezetett partiját), akkor a kevesebb lépésből partit nyert játékos nyer.