

Vajon sikerül-e a csapatnak "beprogramozni" a megkergült robotokat, hogy azok elvégezzék a nekik szánt feladatukat ?
A játékdobozban található kalandfüzetben összesen 24 kalandot találunk, amelyek egyre változatosabb, egyre nehezebb kihívásokat tartalmaznak.
Mindegyik kaland egy kicsit eltér a másiktól, új apró szabályokat és célokat vezet be. Ezek a kis apró változtatások teszik lehetővé, hogy változatos kalandban legyen részünk.
A fő kihívást a kis főhősök irányítása jelenti, hiszen minden kalandban csak egy robot irányítására lesz lehetőségünk, és azt az egy robotot is annyi ember fogja irányítani ahányan éppen játszanak.
Négy különböző robot:
Tita: Vadásszátok le az összes szösznyuszkót Titával. Célja gondosan feltakarítani a lakást, anélkül, hogy még nagyobb rumlit csináljon.
Zümi: Játsszátok ki a tolvaj hangyákat a kertben. Zümi aktívan tevékenykedik a kertben, igyekszik közben mindenáron megóvni azt.
Blöki: Ássatok ki felfedezetlen dinócsontokat a kertben. Tökéletes szaglásával képes kiszagolni, és a múzeumba szállítani a régészeti leleteket.
Balkéz: Csillapítsátok a vendégek éhségét Balkéz éttermében. Igaz, földbe gyökerezett a lába, de még így is ő a legjobb sushi szakács a környéken
Játék menete:
Először is választanunk kell egy kalandot. A kalandfüzet szépen fokozatosan vezet be minket a társasjáték rejtelmeibe. Ha választottunk kalandot, a füzet bal oldalán lesz megtalálható a pálya.Itt fognak mozogni a robotok.Jobb oldalt a fontos információk találhatóak meg, amikre szükségünk lesz a játék során. Mindegyik pályához, kalandhoz tartoznak kellékek, amiket a megfelelő kis négyzetbe kell felhelyezni még a kaland kezdete.Természetes, itt megtaláljuk majd az aktuális kalandra vonatkozó szabályokat és célt is.
Előttünk van a cél, most már csak el kell érni. Következhet a tervezés fázis. Ahhoz, hogy a robotokat mozgásra bírjuk legalább öt parancskártyát kell kijátszanunk, ezt olyan leosztásban tehetjük, ahogy szeretnénk. Mit is jelent ez? Nem kell betartani a körsorrendet, sőt annyi kártyát játszhat ki egy játékos amennyit épp szeretne. Bárcsak ilyen egyszerű lenne, ugyanis egyetlen egy FONTOS szabály van, mégpedig, a kártyákat csak fejjel lefelé helyezhetjük le a kis játszóterünkre. Ez tulajdonképpen azt jelenti, hogy a többi játékos csak a hátoldalán lévő mozgás típust fogja látni (előre/hátra vagy jobbra/balra) ez szép és jó de vajon előre kettőt vagy hátra egyet, vagy esetleg jobbra hármat. Itt jön a játék lényege. A játékosok nem beszélhetik meg, hogy milyen kártyát raktak le és így kell valahogy közös nevezőre jutni és elérni a célt.
Következhet a végrehajtás fázis, amikor az összes kijátszott kártyát felfordítjuk és végrehajtjuk egyesével a mozgásokat. Itt fog kiderülni, mennyire tudtuk beszéd nélkül összehangolni a mozgássorokat. Izgalmas? Ha a végrehajtás fázis végére nem sikerült teljesíteni a célt, akkor nincs más dolgunk, mint feltölteni a kezünket lapokkal és folytatódik a játék.
Ezzel még nincs vége. Mivel robotokról beszélünk.. igen igen.. ők is lemerülnek. A célt még azelőtt kell teljesíteni, mielőtt lemerülnének a kis robotok. Ahogy haladunk a kalandok során egyre több és több nehézséggel kell szembe néznünk. Találkozunk majd új akciókkal, sőt olyan kártyával is, aminek a hátoldalán semmilyen súgó nincs. A kalandok tartalmaznak ezeken felül még hátráltató tényezőket is. Nehogy unatkozzunk játék közben. :)
Ezek lehetnek: Tita véletlenül leveri a vázát és fel kell takarítanunk, vagy a hangyák elcsenik Zümi elől a magokat. Ezekhez hasonló jópofa kis nehézségek várnak minket a kalandok során.