

A Cardia társasjáték egy rövid, 15 perces játékidővel játszható párbaj 9 évesnél idősebb játékosok számára. 2 nehézségi fokú pakli van a dobozban I-es és II jelöléssel. Először a jobb alsó sarokban I-es jelölésű kártyákat válogassátok ki. Ezzel fogtok először játszani. Vegyetek magatokhoz 16 ugyanolyan hátlapú kártyát. 1-16-ig van a számozásuk és ezt befolyásnak nevezzük. A 16 kártyát keverés után képpel lefele tegyétek magatok elé és húzzatok föl belőle 5 lapot a kezetekbe. Mindegyik kártyának van képessége, ami a neve alatt található. A kártyák 4 csoport egyikéhez tartoznak, színük alapján tudod megkülönböztetni. A kártyák képessége kétféle lehet: egyszeri és állandó. Bizonyos képességekkel megváltoztathatod egy kártya befolyását. Ilyenkor elveszel egy módosítót a készletből és ráteszed a megfelelő kártyára. Ha ez megváltoztatja a találkozás kimenetelét, akkor a pecsétgyűrűt áthelyezed a győztes kártyára, vagy visszateszed a készletbe döntetlen esetén. A másik kártya képessége nem lesz aktiválva. Játékmenet több körből áll. Egy kör 3 fázisból áll: kártya kijátszás, képesség aktiválás, kör vége. Kártya kijátszásnál mindketten letesztek egy-egy lefordított kártyát egymással szemben képpel lefelé a saját oldalatokra. Ezután egyszerre megfordítjátok a kártyákat. A nagyobb befolyású kártya kap egy pecsétgyűrűt, de csak a akkor ha nem döntetlen a találkozás. A találkozás vesztese aktiválja a kártyája képességét. Állandó képesség esetén egy időjelzőt kap a kártya. A kör végén húzz egy kártyád a pakliból a kezedbe. Ha a pakli üres, nem kevered újra a dobópaklit. Ezután kezdjetek új kört. Játék vége: nyertél, ha az ellenfeled már nem tud kártyát kijátszani vagy 5 vagy több pecsétgyűrűt gyűjtöttél. Néhány játék után a játékot variálható a helyszínekkel, valamint II-es jelzésű lapokkal.